white-uniform
امتیاز شما به این صفحه

لباس کار آشپزخانه شیک

لباس کار آشپزخانه علاوه بر افزایش ایمنی، تاثیر زیادی در بهداشت و نظافت فردی دارد. تمامی افرادی که در آشپزخانه ها فعالیت دارند، باید از پوشش مناسب برای پخت و پز استفاده کرده و با کاربرد این نوع لباس، آشنایی داشته باشند.

کار کردن با دستکش، کوتاه  کردن ناخن ها، استفاده از پیشبند، کلاه و … برای پرسنل و کارکنان آشپزخانه، ضروری است. با کمک این نوع لباس، می توان تاثیر زیادی در جذب مشتریان داشت. آراستگی و پوشش یکسان پرسنل یک رستوران می تواند تاثیر زیادی را در حس مشتریان داشته باشد.

از آنجا که محیط آشپزخانه به دلیل پخت و پز گرم می باشد، عموما این نوع لباس کار آستین کوتاه انتخاب می شود. اما در فصل سرما میتوان لباس کار برای آشپزخانه را آستین بلند نیز سفارش داد. استفاده از کلاه نیز در کنار لباس کار برای رعایت بهداشت فردی در هنگام پخت و پز، ضروری می باشد.

انواع لباس کار

کلاه، گرما را در سر نگه داشته و می تواند انتخاب خوبی برای فصل سرما باشد. اما علاوه بر نکات گفته شده، باید مواردی را در خصوص استفاده از لباس کار آشپزخانه در نظر داشته باشید. در ادامه، این نکات را عنوان می کنیم:

  • وجود مکانی مناسب برای تعویض لباس های کار و لباس های بیرون
  • وجود سرویس بهداشتی و امکان استفاده از دوش آب
  • عدم استفاده از اشیاء فلزی، تزئینی، جواهرات و … برای کادر و پرسنل آشپزخانه
  • دادن تعهد مبنی بر رعایت پوشش در زمان استخدام فرد
  • وجود ناظر بهداشتی و پوششی
  • تفکیک نمودن پوشش خانم ها و آقایان برای لباس کار در آشپزخانه
انواع لباس کار

ویژگی های لباس کار آشپزخانه

علاوه بر انواع لباس کار و مزایای هرکدام، لباس کار آشپزخانه نیز باید ویژگی هایی را دارا باشد تا افراد تمایل داشته باشند آن را خریداری کنند. همانطور که گفتیم، از ویژگی های لباس کار میتوان آستین کوتاه بودن آن را نام برد.

دلیل انتخاب لباس کار آستین کوتاه برای آشپز ها، تنها گرم بودن محیط نیست. به دلیل سرعت عمل بالایی که آشپزها برای درست کردن غذا باید داشته باشند، بهتر است از لباس کار آشپزخانه آستین کوتاه استفاده کنند تا آزادی حرکتی بیشتری برای کار داشته باشند.

اما این تنها یکی از ویژگی های لباس کار آشپزخانه است. یکی دیگر از ویژگی های این نوع لباس کار، سبکی و راحتی آن است. عموما لباس کار برای آشپزخانه را به رنگ سفید انتخاب می کنند تا در حین کار و پخت و پز، تمیزی لباس مشخص باشد. لباس آشپزخانه باید ظاهری جذاب و شیک داشته باشد و باید آن را به گونه ای انتخاب کرد که در دید مشتری آراسته و پاکیزه به نظر بیاید.

آراستگی و پاکیزگی از آن جهت اهمیت دارد که پرسنل آشپزخانه ممکن است با مشتریان برخورد داشته باشند و به همین جهت باید لباس کار آشپزخانه آن ها، این ویژگی را داشته باشد. لباس کار برای آشپزخانه، می تواند در جذب مشتری اثرگذار باشد.

پارچه مناسب برای دوخت لباس کار

برای دوخت لباس کار، از پارچه های متنوع و متفاوتی کمک گرفته می شود. بسته به نوع لباس کار و محیطی که فرد در آن کار می کند، می توان لباس کار را با پارچه های متفاوت خریداری کرد. عموما پارچه های نازک و خنک را برای لباس کار آشپزخانه در نظر میگیرند تا هوا به خوبی رد و بدل شده و از تعریق فرد جلوگیری شود.

تنوع بالایی از لباس کار آشپزخانه را در سایت های مختلف، می توانید ببینید. اما خرید از یک سایت معتبر و یک تولیدی با تجربه، می تواند انتخاب بهتری برای تهیه ی لباس کار آشپزخانه باشد. پارچه ترگال نسبت به سایر پارچه ها، وزن سبک تر و لطافت بالاتری دارد. در نتیجه، این نوع پارچه انتخاب بهتری برای دوخت لباس کار آشپزخانه می باشد. پارچه ترگال برای لباس کار، خنک است. این پارچه، نخ پنبه بوده و نسبت به پارچه های دیگر نرم و منعطف است.

ویژگی های لباس کار آشپزخانه

خرید لباس کار آشپزخانه

برای خرید لباس کار آشپزخانه، باید به موارد زیادی توجه داشته باشید و در این خصوص از تجربه افراد متخصص استفاده کنید. برخی از تولیدی ها و شرکت ها که لباس کار آشپزخانه را تولید می کنند، می توانند مشاور خوبی برای خرید این نوع لباس کار باشند.

یکی از این شرکت ها که سال ها تجربه در زمینه ی تولید و عرضه ی لباس کار آشپزخانه دارد، شرکت تجارت تنظیف می باشد. متخصصین این شرکت، در هر لحظه آماده ی پاسخگویی به سوالات شما بوده و می توانید از طریق شماره های درج شده بر روی سایت، با کارشناسان شرکت در تماس باشید. خرید لباس کار آشپزخانه، باید در نهایت دقت و اطمینان صورت گیرد.

لباس آشپزخانه

تولیدی لباس کار تجارت تنظیف

تولیدی لباس کار آشپزخانه تجارت تنظیف، انواع لباس کار را در مدل های متنوع ارائه می دهد. در این تولیدی، می توانید با کیفیت ترین لباس کار آشپزخانه را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه بیابید. کارشناسان و متخصصینی که در شرکت تجارت تنظیف مشغول هستند، همواره ارزیابی های لازم را برای ارائه ی بهترین و باکیفیت ترین لباس های کار انجام داده و به ویژگی های لباس ها متناسب با هر محیط کاری، توجه دارند.

همچنین، پارچه های لباس کار نیز در این تولیدی به فروش می رسند. از آنجا که تجارت تنظیف سال ها سابقه در زمینه ی تولید و عرضه ی لباس کار آشپزخانه دارد، می داند که کدام لباس کار آشپزخانه طرفداران بیشتری دارند. از این رو لباس هایی که رضایت بالای خریداران را به دنبال داشته است، در این تولیدی بیشتر دوخته می شود. شرکت ها و کارخانجات برای سفارش لباس کار یا آشپز ها برای کار در آشپزخانه، می توانند لباس کار خود را از این تولیدی تهیه نمایند.

این تولیدی، فروش بالایی داشته و به همین دلیل، لباس کار آشپزخانه را به صورت عمده نیز به فروش می رساند. طراحی لباس کار، با برخورداری از استاندارد های لازم در این شرکت صورت گرفته و این مجموعه، به عنوان بهترین مرکز تولید لباس کار فعالیت دارد. شما می توانید لباس کار آشپزخانه را با ضمانت پس از فروش از طریق این شرکت تهیه کرده و از با کیفیت ترین لباس های کار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...

09122019137

بستن
مقایسه
سوالی دارید؟