4/5 - (2 امتیاز)

آشنایی با انواع لباس کار

لباس کار صنعتی، نمونه ای از لباس کار های موجود در بازار می باشد. فروشگاه لباس کار، تمامی مدل های این نوع لباس را با توجه به مدل مد نظر شما ارائه می دهد. بسته به نوع شغلی که دارید، می توانید نمونه ای از لباس کار را سفارش داده و آن را خریداری کنید. لباس کار، مدل های متفاوتی دارد. در ادامه، برای آشنایی شما انواع لباس کار را نام میبریم:

  1. کاپشن و شلوار
  2. لباس کار دوبندی
  3. روپوش کار
  4. لباس کار مردانه
  5. لباس کار زنانه
  6. لباس کار بچگانه
  7. جلیقه ی ایمنی
  8. لباس کار یکسره یا یک تکه
  9. و …
انتخاب مناسب برای محیط های کاری

انواع لباس کار گفته شده، براساس مدل دوخت می باشد. اما لباس کار ها را بر اساس کاربرد نیز دسته بندی می کنند. در ادامه، انواع لباس کار را بر اساس کاربرد نام می بریم:

  1. لباس کار صنعتی
  2. لباس کار مکانیکی
  3. لباس کار نجاری
  4. لباس کار خلبانی
  5. لباس کار مهندسی
  6. لباس پرسنلی
  7. روپوش کار و پیشبند
  8. لباس کار ضد رادیو اکتیو و ضد اسید
  9. و …

کاربرد لباس کار صنعتی مردانه

لباس کار صنعتی مدل مردانه، مناسب برای محیط های کاری می باشد. با توجه به محیط کاری و شغلی که فرد دارد، می تواند لباس کار صنعتی مناسبی را سفارش دهد. لباس کار صنعتی، می تواند خطرات موجود در محیط کار را به حداقل رسانده و حتی از جان فرد محافظت کند. برای اینکه یک لباس کار صنعتی بیشترین بازدهی را برای فرد داشته باشد، باید از یک سری دستور العمل ها در این زمینه، پیروی کرد. این دستورالعمل ها، باید در هنگام استفاده از لباس کار صنعتی مد نظر قرار گیرند. در ادامه، این روش ها را نام می بریم:

  • اگر لباس کار شما به مواد شیمیایی یا نفتی تماس پیدا کرد، حتما باید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را بشویید. در غیر این صورت، ممکن است با پوست در تماس بوده یا در حضور مواد دیگر، آتش بگیرد.
  • به آرامی باید لباس کار صنعتی خود را بپوشید که دچار پارگی نشود.
  • لباس ایمنی را باید جدا از لباسهای دیگر شست و شو دهید.
  • حتما لباس های خشک را بپوشید و در صورت خیس بودن لباس، زمانی را برای خشک کردن آن اختصاص دهید. پوشیدن لباس های خیس می تواند سبب رشد قارچ و باکتری ها شود.
  • بهتر است از تا زدن آستین های لباس خودداری کنید و در صورتی که دامنه ی حرکتی شما با لباس های آستین بلند محدود می شود، از لباس آستین کوتاه استفاده کنید.
  • وجود پارگی و افتادگی در لباس کار صنعتی، می تواند خطرات زیادی را به دنبال داشته باشد. مخصوصا در محیط هایی که ماشین آلات صنعتی وجود دارد، باید نکات ایمنی بیشتری را مد نظر قرار داد. همچنین از آویزان کردن گردنبند یا کلید از لباس، خودداری کنید.
لباس کار صنعتی

لباس کار صنعتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

لباس کار از تجهیزات ایمنی و ضروری در هنگام کار، محسوب می شود. بسیاری از کارخانجات و شرکت ها، نیازمند فرم کار بوده و پوشیدن لباس کار در این محیط ها، ضروری می باشد. کار در کارخانجات می تواند سختی های زیادی داشته باشد. هر لباس کار، ویژگی های منحصر به فردی دارد که افراد تمایل دارند آن را تهیه کنند. لباس کار صنعتی نیز ویژگی های خاصی را دارا می باشد. لباس کار صنعتی، بهتر است کل بدن را بپوشاند تا از تماس بدن با دستگاه ها جلوگیری کند.

لباس کار کارگری

به خصوص برای افرادی که اپراتور بوده و کار آن ها در کنار دستگاه های صنعتی می باشد، باید از این نمونه لباس کار ها استفاده کرد. هنگام کار با دستگاه های صنعتی، باید حداکثر ایمنی برای فرد فراهم شود. در برخی از موارد، این افراد باید از دستکش های مخصوص نیز در هنگام کار استفاده کنند. لباس کار صنعتی مردانه برای اینکه بیشترین نقش محافظتی را داشته باشد، باید دارای استاندارد های ویژه ای باشد. در ادامه، برخی از این استاندارد ها را نام می بریم:

  • استاندارد uv standard 801
  • استاندارد HSE
  • استاندارد EN 343
  • استاندارد EN 342
  • استاندارد EN ISO 11612
  • استاندارد EN ISO 11611
  • استاندارد EN ISO 15797
  • و …

تولیدی لباس فرم

تولیدی لباس فرم و لباس کار صنعتی، لباس ها را با پارچه های متفاوت تولید می کند. افراد با توجه به محیط و نوع کار، می توانند هر لباس کاری که در نظر دارند را با پارچه های متفاوت خریداری کرده یا آن را سفارش دهند. در ادامه، پارچه های لباس کار را نام میبریم:

  • پارچه ی 7030: این نوع پارچه، به این دلیل 7030 نام دارد که 70 درصد از پنبه و 30 درصد از پلی استر تولید می شود.
  • پارچه ی کتان: این پارچه ها، بسیار باکیفیت بوده و 100 درصد از پنبه تشکیل شده اند.
  • پارچه ویسکوز: این نوع پارچه ها، عموما از 20 درصد پنبه و 80 درصد پلی استر تولید می شوند.
  • پارچه ی فلامنت: این نوع پارچه ها، از 100 درصد پلی استر تشکیل شده اند.
لباس کار مهندسی

لباس کار صنعتی نیز عموما از پارچه های لی، فلامنت و کتان دوخته می شود. در هنگام خرید لباس کار صنعتی، می توان بهترین لباس کار را با بهترین جنس پارچه و با قیمت مناسب، تهیه کرد.

قیمت لباس کار صنعتی با کیفیت

خرید لباس کار صنعتی ارزان و باکیفیت، مورد توجه بسیاری از مدیران کسب و کار ها و شرکت ها می باشد. در شرکت های معتبر و مطرح، کیفیت لباس کار اهمیت زیادی دارد. نوع پارچه و کیفیت آن، تاثیر زیادی در قیمت محصول دارد. هر چه کیفیت لباس کار صنعتی بالا تر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

پس خریداران برای خرید لباس کار صنعتی علاوه بر قیمت، باید به کیفیت لباس کار هم توجه داشته باشند. کیفیت لباس کار می تواند در دوام و طول عمر آن تاثیر گذار باشد.

رضایت مشتریان در این شرکت ها، بالا بوده و خرید زیادی نیز از آن ها انجام می شود. این شرکت ها برای اینکه فروش بالایی داشته باشند، به کیفیت لباس کار صنعتی بسیار توجه می کنند. انواع لباس کار در این شرکت ها، تولید شده و در اندازه های مختلف به فروشگاه ها عرضه می گردد. افراد می توانند لباس کار صنعتی سایز بزرگ را هم با خیال راحت از این تولیدی ها تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...

09122019137

بستن
مقایسه
سوالی دارید؟