colorful-uniforms
امتیاز شما به این صفحه

معرفی کامل انواع پارچه

پارچه لباس کار، نمونه ی خاصی از پارچه ها می باشد که برای تولید لباس کار از آن استفاده می شود. پارچه ها، نمونه های مختلفی دارند. برای هر محیط، می توان از پارچه های مخصوص به همان محیط استفاده کرد. نمی توان برای محیط کاری، از هر نوع پارچه ای برای لباس کار استفاده کرد. پارچه های لباس کار هم نمونه های مختلفی دارند.

معرفی انواع پارچه های لباس کار

بهترین پارچه لباس کار کدام است؟

برای اینکه پارچه لباس کار انتخابی برای شما بهترین جنس باشدف باید به موارد بسیاری توجه داشته باشید. در این خصوص، راهنمای انتخاب بهترین جنس پارچه لباس کار، می تواند برای خرید پارچه لباس کار مفید باشد. نکاتی را برای انتخاب بهترین نوع پارچه لباس کار، باید مد نظر قرار دهید. در ادامه، این نکات را عنوان می کنیم:

  1. نوع شغل و محیط کاری
  2. شرایط دمایی
  3. نوع دوخت و طرح
  4. رنگ بندی
  5. جنس پارچه لباس کار
  6. امنیت و سلامت پرسنل
  7. مدیریت خطرات

همیشه انتخاب پارچه لباس کار، برای افراد دغدغه ی بزرگی بوده است. سوالاتی در این خصوص برای افراد وجود دارد. سوالاتی مثل اینکه چه پارچه ای بهترین پارچه لباس کار است؟ کدام پارچه دوخت بهتری دارد؟ و … عموما توسط افراد مطرح می شود. در ادامه، پارچه های لباس کار را که عمدتا برای دوخت لباس کار از آن ها استفاده می کنند، نام می بریم:

·        پارچه ترگال

این نوع پارچه، انتخاب خوبی برای لباس کار می باشد. الیاف فلامنت ویسکوز، در پارچه به کار رفته و جنس آن را تحت تاثیر قرار می دهد. این نوع پارچه، به صورت طاقه و عدل به فروش می رسد. پارچه ترگال، در طاقه های 40 متری و به صورت عدل در متراژ 320 متری ارائه می شود. در محیط هایی که گرم بوده یا رطوبت بالایی دارد، عموما از این نوع پارچه لباس کار استفاده می شود. دلیل آن هم خنکی و راحتی این نوع پارچه برای لباس کار است. لباس های کاری که در معرض آتش و مواد اشتعال زا قرار دارند نیز می توانند از این پارچه تولید شوند.

پارچه لباس کار

·     پارچه کجراه فلامنت

رنگ سفید این نوع پارچه، در لباس های پرستاری بسیار متداول است. برای تولید لباس کار نیز این نوع پارچه، استفاده ی زیادی دارد.

·        پارچه کتان

یکی از قدیمی ترین و مقاوم ترین پارچه های لباس کار، پارچه های کتان هستند. این نوع پارچه ها، درصد قابل توجهی پنبه داشته و با توجه به میزان آن، به سه نوع 70 درصد پنبه، 30 درصد پنبه و 100 درصد پنبه تقسیم می شوند. این پارچه، چربی مناسبی داشته و در برابر مواد شیمیایی و شستشو، مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. ایستایی مناسب و ظرافت بالایی که دارد، آن را به گزینه های مناسب پارچه های لباس کار، تبدیل می کند. عموما در تولید لباس کار از این نوع پارچه استفاده می شود. این پارچه علاوه بر موارد گفته شده، ویژگی های متمایز دیگری هم دارد که باعث می شود افراد تمایل داشته باشند آن را تهیه کنند. ویژگی هایی از قبیل: مقاومت در برابر محلول های قلیایی، حشرات، حلال های آلی و … آن را به پارچه ی پر استفاده برای لباس کار مبدل می کند.

پارچه مناسب

·        پارچه تترون

از پارچه تترون، به عنوان یک گزینه ی  مناسب در لباس های رسمی و راحتی استفاده می شود. این نوع پارچه لباس کار، برای فصول گرم توصیه می شود. راحتی زیاد و ضخامت کمتر آن نسبت به پارچه های دیگر، این نوع پارچه را به یکی از پارچه های لباس کار پر فروش تبدیل کرده است.

·        پارچه فاستونی

در فرم های اداری و لباس های رسمی، از این نوع پارچه استفاده ی زیادی می شود.

·        پارچه تریکو جودون

این نوع پارچه، مقاوم، با دوام، بدون بو است. ترکیبات آن نیز لاکرا، پنبه و پلی استر می باشد. از این پارچه، عموما برای دوخت پیراهن و تیشرت استفاده می کنند.

·        پارچه پرشیا

این نوع پارچه، رنگ ثابتی داشته و به مرور زمان رنگش تغییر نمی کند. از ویژگی های متمایز آن نیز می توان نرمی و ضد چروک بودن را نام برد.

·        پارچه لی پنبه ای

ویژگی هایی از قبیل: مقاومت در برابر سایش و کشش، مواد شیمیایی و .. آن را به پارچه لباس کار برای مشاغل سخت تبدیل می کند. در بسیاری از مشاغل مثل: کار در معدن، جوشکاری و … از این نوع پارچه لباس کار استفاده می شود.

پارچه

·        پارچه های پیراهنی

همانطور که از اسم این نوع پارچه ها پیدا است، این نوع پارچه برای تولید پیراهن مورد استفاده قرار می گیرد. پیراهن ها در صنعت مد و پوشاک مطرح بوده و برای فرم های دانش آموزی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشنده پارچه لباس کار

فروشنده پارچه لباس کار، مدل های متفاوت پارچه ها را ارائه می دهد و اطلاعاتی در مورد هر پارچه دارد. قبل از خرید پارچه لباس کار، باید به ویژگی های هر پارچه آشنا بوده و کیفیت پارچه را بشناسید. هر چند فروشنده پارچه لباس کار نیز در این زمینه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد. قیمت پارچه ها با هم متفاوت بوده و قیمت عمده می تواند پایین تر باشد.

راهنمای تهیه ی پارچه لباس کار عمده

در تهیه ی پارچه لباس کار عمده، باید به موارد زیادی توجه داشته باشید. شناخت نوع پارچه لباس کار می تواند تاثیر زیادی در نهایی کردن خرید شما داشته باشد. به خصوص اگر بخواهید پارچه را به صورت عمده خریداری کنید، باید ویژگی های پارچه را شناخته و بررسی کنید که برای فروشگاه این جنس خریداری می شود یا خیر؟ پارچه ای می تواند برای لباس کار مناسب باشد که برخی ویژگی ها را دارد. در ادامه، این ویژگی ها را عنوان می کنیم:

  1. سازگار با شرایط کار
  2. مقاومت و دوام بالا در برابر شرایط محیط
  3. تبادل دمایی مناسب با مناطق گرم
  4. سبک و راحت بودن
  5. اتو شدن راحت و چروکیدگی پایین
  6. نداشتن الکتریسیته ی ساکن
خرید پارچه لباس

سایت تجارت تنظیف

سایت تجارت تنظیف، به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و مطرح در زمینه ی تولید پارچه لباس کار شناخته شده است. این سایت، فروشنده پارچه لباس کار بوده و با کمک آن میتوانید بهترین پارچه ها را برای لباس کار تهیه کنید. از طرفی، با توجه به اینکه شرکت تجارت تنظیف سال ها سابقه در زمینه ی تولید و عرضه بهترین پارچه های لباس کار دارد، می تواند مشاور خوبی برای تهیه ی پارچه ی لباس کار باشد. از طریق شماره های درج شده بر روی سایت، می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط بوده و سوالات خود را بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...

09122019137

بستن
مقایسه
سوالی دارید؟